Egy kisérlet
Néhány évvel ezelőtt végeztek egy nagyon érdekes kisérletet.
Összehívtak több embert egy terembe.
A kezdés után az előadó kiküldte a csoport egyik felét a teremből.
Aztán húzott két darab nyilvánvalóan egyforma vonalat a táblára.
A benti társasággal megegyezett:
Mindenki mondja azt, hogy a bal oldali a hosszabb.
Ezután behívta a többieket, és találomra elkezdte kérdezgetni az embereket:
Na? Melyik a hosszabb vonal?
Itt jön az érdekes rész!
A kintről bejött emberek először egyértelműen állították, hogy egyformák.
Majd ahogy egyre több ember mondta, hogy a bal oldali a hosszabb, kezdett megváltozni a helyzet:
Néhányan kicsit elbizonytalanodtak.
Voltak, akik elkezdték "hosszabbnak látni" a bal oldali vonalat.
Aztán ez az arány egyre jobban borult.
A kisérlet végére a csoport nagy része egybehangzóan állította, hogy bal oldali vonal a hosszabb!
Rendben.
De mi köze lehet ennek a céged működéséhez?
Az a helyzet, hogy valószínűleg rengeteg emberrel vagy kapcsolatban.
Az ügyfeleid, üzlettársak, más cégek, különböző hírforrások, stb, stb.
Rengeteg vélemény.
Nos.
Ha nem működik jól egy cég, akkor általában EZ a fő oka.
Az alapvető hiba: egy véleményt látni egy tény helyett.
Horváth Zoltán, a Cashflow Mérnök alapítója eddig több milliárd Forintot takarított meg az ügyfeleinek.
Miért?
Ugyanaz a piac, ugyanaz a termék, stb.
Mi változott?
Zoltán egyszerűen segített a TÉNYEKET látni a VÉLEMÉNYEK helyett.
Ha nem működik jól a céged, akkor valószínűleg véleményekre építesz.
Ha pontos tényekre építesz, akkor a céged szárnyalni fog!
Szeretnél pénzt keresni a cikk terjesztésével?Eddig több százezer Forintot fizettünk ki a Cashflow Mérnök partnereinek. A honlapon minden cikket és videót néhány kattintással megoszthatsz másokkal. |
Elkészült!
15 év tapasztalata egyetlen rendszerben:
Egy precíz műszer a cégedhez, ami a tényeket mutatja!